8 Haziran 2009 Pazartesi

Mursi Dünyaevinde...

Daha evvelden Mursi'nin Kaplanla yaşadığı dillere destan aşkı size anlatmıştım.Bende o kaplanı vurdum sanmıştım.Ama yanıldım. Mursi onu teşhis etmişti.Gereken o kaplanı bulmaktı.Mursi'nin mutluluğu için bunu yapmalıydım.Basın gücümü kullanmalıydım:Önce Ophrah Winfrey'i aradım:''Ne zaman istersen Çip'' yanıtını aldıktan sonra David Letterman ile Leno da OK verdi. Ve bütün dünya seferber oldu ve en sonunda bulundu.Kavuşmaları inanılmazdı,Türk televizyonlarında canlı yayınlandı ve ratingleri ile çoğu diziyi geride bıraktı.Henüz bir adı yoktu,Mursi ona 'Simmy' ismini verdi ve çift bir ömür boyu Pet-Owner(Evcil Hayvan-Sahip) olma kararı aldılar.Bu büyük bir sorumluluk gerekiyordu.Çünkü Simmy yan binada oturan 3 kediyi severken yanlışlıkla yutmuştu. Tören için herkes hazırdı:Benim dışımda. Benim yokluğumda Mursi'nin şahitliğini İlyas yaparken,Simmy'nin şahitliğini kedi Garfield yaptı. Tören sonunda Garfield'ı kimseler görmedi.Şimdi o kayıp aranıyor. Yukarda bu törenden bir enstantene görüyoruz.(Fotoğraf:Nihat Odabaşı)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder