11 Haziran 2009 Perşembe

LOST'un sonunu beklemeyin Çözdüm...Part 4


LOST aydınlanmaya tam gaz devam ediyor.Bu sefer gözükara yakışıklı doktorumuz Jack Shepard:

İstanbul'a alışamadı bir türlü Jack...Önceleri dil sorunu çekmeye başladı,ardından da Derek Shepard ile akraba olup olmadıkları dedikoduları onu hayatından bezdirdi. Bir sabah telefonla uyandım.Acil köprüye çağırdılar beni.Yolda giderken ufak bir detayı atlamıştım,Boğaziçimi?Fatih Sultan Mehmetmi? İçgüdülerim çok kuvvetliydi.Boğaziçi köprüsünü seçtim,gene yanılmamıştım.Köprü üzerinde trafik durmuştu.Arabamdan indim kalabalığa koştum. Benden başka koşanlarda vardı.Geleneksel Asya-Avrupa maratonu koşuluyormuş. Korkuluklarda biri asılıydı,bu Jack idi.Yanına kimseleri yaklaştırmıyordu.''Çipppp,Allahıma şükürler olsun!'' dedi...Derdini dinledim,istanbul da kendini bulamamıştı.Bunca sene doktorluk okuyup,doktor olmasına rağmen iş bulamadığından yakındı bana.Sırtını sıvazladım:''Bu kadar Hipokrat yemini ettim Çip...'' Korkma çarpılmazsın dedim. Hemen üzerine atladım ve onu içeriye çektim.Alkışlar koptu,yanımıza bir adam geldi.''Çip,benim hastanem var.Jack'i bana yolla lütfen!'' Melek gibi bir adamdı,Jack'e göz kırptı,ardından öpücük attı.Sevgiden sandım. Ertesi gün Jack iş için o hastaneye gitti. 2 Ay Jack'ten haber alamadım.Ani bir ziyaret yapayım dediğimde,Jack'in fabrika ayarlarında oynama olduğunu gördüm.''Hoşgeldin Çip,yeni formatımı nasıl buldun?'' Bulunacak birşey yoktu,Jack değişmiş,Jackie olmuştu...Bana çay getirmeye gitti,bende hemen o hastaneden topukladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder