17 Haziran 2009 Çarşamba

LOST'un sonunu beklemeyin Çözdüm...Part 5


Lost'u aynı hızla çözmeye devam ediyorum,bu sefer ki kahramanımız 10 elinde 10 marifet Locke...
İstanbul da zor günler geçiren Locke'un parasızlıktan ağzı kokmaya başlamıştır. Bu kokuyu yerli dişmacunu üreticisi İpana bile giderememiştir.İsviçreli bilim adamlarının bu sefer toplanma sebebi budur.Ama gene bir çözüm çıkmaz. En sonunda yanıma gelir Locke:''Ya Çip,biliyormusun? Ben çok cahil bir adamım.Aramızda kalsın ama öyleyim...'' Güldüm:''Olum,senin cahil olduğunu Dünya gördü,babana böbrek kaptırman Dünyanın dilinde.Sen ne okudun bakiyim?'' Kafası önde,üzülmüş bir şekilde soruma cevap arıyordu:'' Bana bir kuşburnu söyler misin?'' diyerek sorumu değiştirmek istedi ama ben keline vurdum bir tane,cevap istiyordum:'' İlkokul terk Çip.Saklambaçta mızıkçılık yapan bir arkadaşımı 5 yerinden şişledim.'' pişman olduğu belliydi.Teselli ettim. Hemen Acun'u aradım,''John Locke Okumak İster'' konulu bir Var mısın? Yok musun? yarışması düzenledik.Toplanan paranın küçük bir bölümü ile onu okula yazdırdık.Diğerini ise Rajiv Gandhi yaptım. Locke Liseyi birincilikle bitirdi.Şimdilerde de Boğaziçi Üniversitesi İsviçre Çakısı Ar-Ge bölümünde okuyor...Okuyor,inşallah adam olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder