1 Haziran 2009 Pazartesi

Barcelona Şampiyonlar ligi Şampiyonu...Ya ben?


Herzaman değinirim İspanya'yı çok severim. Bayrağını sarı-kırmızı olması beni çok çeker.Özellikle bir Barcelona aşığıyım.Fırsat buldukça Neu Camp stadında Kralla maç izlerim.Hatta gelirken ona özel kabak çekirdeği getirir,maç boyunca çıtlatırız. Bu sene Roma da buluştuk takımla,bende en az onlar kadar heyecanlıydım. Guardiola ilk deneyimi olduğundan yerinde titriyordu:'' Çip,por favor?'' dedikten sonra yapacak bişeyim kalmadı.Soyunma odasına indim,başkanı içeriye sokmadım.''Sen bekle,rahat ol,kupayı kaldırınca tebrik edersin çocukları'' dedim. Laporta sırtımı sıvazladı,yürürken sekiyordu,Kaporta göçmüştü azıcık.Öğrendim ki sıkıntı ve stresten hemoroidleri azmış. Neyse herkes çevremde yuvarlak kurmuş,kafamı kaldırdım,Guardiola bir yere çökmüş ,tırnak yiyor.Hemen yanıma çağırdım. Ve konuşmaya başladım,gözleri ateş gibiydi.Etoo'nun gözerini seçemiyordum.''Çocuklar,sizler ispanyol boğasısınız. Hem benim etrafımdakilerin çoğuda boğa burcu.Ve hepsi çok başarılı.Yani bu ne demek?'' Kısa bir sessizliğin ardından Messi parmak kaldırıp söz aldı:''Ben arjantinliyim ama genede boğaları severim.'' Boyu kısa aklı uzundu:''Evet,ispanyollarda tangoyu çok sever.O zaman....'' Kısa bir sessizlik oldu,heyecandan kimse birşey anlamamıştı.Puyol'un yanında kuaförü vardı,saç kurutucusunu kapatmasını söyledim. Kısa bir düşünmeden sonra :''Manchester'in forması kırmızı di mi? Sizde boğa değilimisiniz?'' Muhabete Fransız kalan Henry,birden Fransız olduğunu hatırladı:''Oui Çiippppp'' O zaman matadora saldıracakmısınız? ''Siiiiiiiiiiii'' Elimi kulaklarıma götürüp duymama taklidi yaptım:''Duymuyorummmm!'' herkes alkışa başladı:'' Siiiiiiiiiiiiiiiiiiii'' Hadi saldırın .......diye bağırdıktan sonra omuzlardaydım ve sahaya çıkardılar beni.Alex Ferguson:'' Aşkolsun,insan bizimde soyunma odamıza uğrar''dedi. Yapacak birşey yoktu,Guardiola ile daha mazim vardı.Maç başlamadan Messi ve İniesta el ele yanıma geldi.Messi direk olaya girdi:''Kazanırsak arenada bizim için Matador olur musun Çip?'' Güldüm,yanığına şaplak attım:''Sen iste herşey çok güzel olur'' dedim. Ve kupayı benim için aldılar ve bende Arena'ya çıktım.Bu resmi çektikten sonra,bir daha fotoğraf çekemediler.Boğadan kaçarken Madrid'e varmıştım bile....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder