2 Haziran 2009 Salı

Hepimiz Sütçüyüz...Toplumun güler yüzüyüz...


''Sen zaten Sütçünün oğlusun'' ....''Sen sütçüye amma benziyorsun.'' ...''Sen kesin sütçüdensin.'' Tarzında laflara hangimiz maruz kalmadık ki? Bir anda Playboylardan sonra en önemli kişiler oldu sütçüler. Ama onlarda artık buraya kadar dediler. Laboratuarlarda yapılan DNA testlerine göz gezdirdim. Meslek olarak birinci sırada sütçüler vardı.Meslek:SÜTÇÜ.... Bende o gün laboratuar'a gitmiştim,kendimi klonlamayı düşünüyordum.Ama sonra o garip adamla tanıştım.Her tarafı kaymıştı garibanın.Yanına yaklaştım elimdeki muzlu sütü uzattım,bir yudum aldıktan sonra yüzüme tükürdü:''Allah belanızı ....'' Dedim beni öldürecek,Allahtan beni tanıdı:''Çip bey,sizmiydiniz?'' Bendim ya,ben olmasaydım giriyordun babacım dedim. Çok dertliydi,2 sene boyunca oturduğu mahallede 120 bebek dünyaya geldiğinde kaportası yamulmuş Hezarfen'in...Bugün geldiği 119. DNA testiymiş. Dedim 120. noldu? O da benim oğlum,sanırım bendendir... dedikten sonra şaftı yamulmuş laboratuardan çıkarken gözlerimden yaşlar akıyordu...Bu kutsal mesleği herkes adına tekrar selamlıyorum...Resmini de oracıkta çektim,baksanıza ayakta duracak hali yok adamcağızın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder