12 Haziran 2009 Cuma

Ajda...benzeri yok Ay da...

Yıllardır konserine çıkmadan önce onunla De-Caf(anlamayan için kafeinsiz) Cafe Latte içeriz. Kendimi bildim,bileli bu olayı yaparız. Geçenlerde Rumeli Konseri öncesi gene ellerimizde Decaf'ler,heyecan bende dorukta,keza Ajda'ya film teklifinde bulunacam.Ellerimin titremesi bayağı ilgi çekti:''Çip,hayırdır ne bu heyecan.Napolyon'un tahta geçişini kutlama konserinde bile bu kadar heyacanlı değildin.'' Güldüm.''Ya Ajda,yıllardır seni gözlemliyor ve dinliyorum.Çok acayip bir insansın sen.Yaşlandıkça gençleşen başka biri yok bu cihan-ı alemde.Ve ben senin hakkında bir film yapmak istiyorum.İzin verirsen...'' Çok heyecanlandı,beni alkışladı,hemen bir şarkı söyledi bana,anında:''Sen iste herşey çok güzel olur,sen iste elbet bir yol bulunur...'' Ve ben O yolu buldum:''Ajda Pekkan'ın Değişik Yol Endamı...'' yazdım çizdim,ajda'nın sevgilisi rolünde Brad Pitt oynayacaktı.Bir okuyum sana dönerim dedi.Birkaç ay sonra Benjamin Button olarak sinemalara döndü...Yeter artık,bu kadar olmazzzzzzzzz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder