13 Haziran 2009 Cumartesi

Kültür - Sanat Alışverişi...

Kitap kurdu değilimdir. Olmak isterdim belkide ama olamadım. Ama güzel kitaplarıda eş dostlarla paylaşırım.Ferrarisini Satan Bilge'yi okudum.Çünkü arabayı satın alan bendim,benim hakkımda neler düşündüğünü merak ettiğim için okudum. Çok eski bir arkadaşım olan Ahmet'te yaşadıklarını kitap altında topladı.Bana her anlattığında ağzım açık dinlediğim hikayelerini,benim gazımla kitaplaştıran Ahmet'in kitabı:''Çöl Anılarım.'' seçkin kitap evlerinde satışa çıktı. Kitabın film haklarıda bende.Yanlız ''Ayı''yı oynayacak oyuncu için sıkıntımız var,LOST ta oynayan kutup ayısı Flurby,yoğun programından dolayı teklifimizi kabul etmedi. Ben de en son olarak teklifi Recep İvedik'e götürdüm.Ayrı kutupların insanları olduğumuzu söylesede ,düşünmek için zaman istedi...Çok güzel film olacak.Özellikle Ahmet ile Ayı'nın bire bir sahneleri bayağı ses getirecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder