8 Haziran 2009 Pazartesi

Çip ZOR adam,gerçekten ZOR O!

Sinemanın olmazsa olmaz karakterleri vardır.O karakterler yoksa yoktur varsa vardır ama mutlaka olmalıdır. Ne dedim ben?(Çatttttttttttt) Bu tokat kendime getirdi beni. Elime ilk ZORRO senaryosu geldiğinde bir çırpıda okudum,rol arkadaşım Catherine Zeta Jones idi. Gallerli olmasından dolayı kanım kaynamıştı ona,çok heyecan duyuyordum.Zorro zor bir karakterdi.Kostümüm gelip giydiğimde ters birşeyler vardı.Bir kere siyahtı,havanın sıcaklığı nerdeyse 45 dereceydi,bunu giymek sıkıntı vericiydi bu Birrrrr;İkincisi Pelerin'e ne gerek vardı?Uçmuyorum kaçmıyorum,ne gerek var.Bir Sahnede sokağın kenarından kaçarken pelerin çiviye takıldığında neredeyse ölüyordum.Yapımcıya dedim ki:''Paşam,bu ''Z'' işareti ne ya,kırk saat uğraşıyoruz. Hem gerekte yok ya,onun yerine başka şeyler yazsak,ne bileyim mesaj versek insanlara.Kim takar ''Z'' yi...'' Şaşırdı,nefesini tuttu.''Ne olsun mesela?''Sadece güldüm:''Mesela 'Çöp Dökme Küfür Alma' ya da 'Bu dünya bizim kürletmeyelim' Nasıl?'' Kendimi bir anda karavanımın dışında buldum,çıkışımı vermişlerdi. Herkes ile vedalaştım,Zeta ile ayrı bir veda oldu.Elimi tuttu bırakmıyordu. Karavana Uğur Boral'a benziyen bir tipleme girdi:''Hola'' dedi.Şaşırdım:''Hayrola paşam''diye cevap verdim. Adının Antonio Banderas olduğunu,Zorro rolü için cast ajansının yolladığını söylediğinde ben gülme krizine girdim.Ve gene kendimi kapıda buldum,Zorroymuş yada Şorroymuş kim takar onu ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder