2 Haziran 2009 Salı

Son Derbi Samuray - Çok Yakın,bildiğin gibi diil...


Türk sineması gün geçtikçe gelişiyor ve ben bundan son derece büyük bir haz duyuyorum. Şimdi çekimi yapılan ''Son Derbi Samuray'' isimli film içinde arkadaşlarımı kıramadım ve sete damladım. ''Çip,sende mi oynuyorsun?'' diye girdi lafa İlyas. Sadece güldüm,kendisi başroldü.Ve kimin sayesinde orda olduğu çok aşikardı. Konu ne dedim filmin? Çok fantastik dedi.Öyle böyle değil.Eeee,anlat o zaman dediğimde İlyas heyecanla bana filmin konusundan bahsetti:'' Çip,şimdi biz bir köyde yaşıyoruz. Ve ben köyün başıyım. Yoko Omo 'yu çok seviyorum.'' Allah mesut etsin kardeşim dedim. İlyas hala heyecanla anlatıyordu:'' Ve saç sakal bir yere karışmış,mutlaka traş olmam gerekiyor.Damat traşı ve köyde jilet kalmadı. Sadece komşu köyde bir tane var ve onu satmıyorlar,hatta ufaktan ona tapma falan var.'' Eeee,dedim. ''Bende adamlarımla o köye saldırıp Derbi Samuray'ı çalmaya gidiyoruz...Çalamazsak damat traşı olamıyacam,olamazsam evlenemiyecem.Evlenemezsem....'' Öffff tamam yeter be anladım. Bu filmi hangi salak yazar dedim.İlyas güldü:''Abi,senin senaryon değilmiydi bu?'' Yutkundum,İlyas ile öpüştüm ve ıslık çalarak setten uzaklaştım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder