4 Haziran 2009 Perşembe

Hamama gittim artık Kirli değilim...

Oscar Ödülleri gala yemeğinde oturuyordum.Yanımda wonDOr woman,diğer yanımda Rachel Weisz ve Dustin Hoffmann.Sohbet güzel,aldı başını gidiyor. Birden kısık ama gür bir ses:''Çip'' dedi. Geriye döndüğümde elinde heykelciği ile Clint belirdi. Ayağa kalktım,sandalyeye çıktım,ona sarılmak için. Yanımıza oturdu,çoluk çocuğun hatrını sordu.''İçimde kalan bazı şeyler var sana karşı,söylemem lazım.'' dedi. Allah Allah,ne söyleyecekti,yanımda eşim.Elimi tuttu:''Kirli Harry setini hatırlıyor musun?''Nasıl unuturdumki? Harry rolünü ben oynayacaktım,Clint sette çalışan çaycıydı.Makyajla beni bayağı kirletmişlerdi,tam bir kirli Harry oldum. Öğlen paydosunda odama gidip yıkandım,bütün makyajım akmıştı.Artık kirli değildim.Yönetmen 10 dakika kaydı bana,ardından Clint çay getirdiğinde ,ona dikkatlice baktı.Suratında kahve izleri vardı.Beni kenara itip,Clint'i ''Kirli Harry'' yapmıştı.Kirlenmek güzeldi o zaman valla,yıkanınca rolümden olmuş,ama Hollywood büyük 1 yıldız kazanmıştı. Clint iç cebinden eski kazanmış olduğu oscarlardan birini çıkardı ve bana verdi.''Sen bunu çoktan hakkettin Çip.'' dedi.Gözlerim doldu,konuşma yapmak istedim ama gözyaşlarım engel oldu.Daha gençsin Clint,senle ne filmler yapacağız bir bilsen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder