8 Haziran 2009 Pazartesi

Büzüklerin Efendisi Okçusu ...


Zamanında menajerlikte meşgalem oldu azıcık.Bir topçuyu topa vuruşundan tanırım. Ve hemen değer biçerim.Aziz başkanda benden Mallorca'ya gelmemi istedi.Tatil falan mı dedim,yok ama mayonu al gel dedi. Stadda buluştuk,maç izlemeye başladık.Aziz hop oturup hop kalkıyordu.Ben oturuyordum:''Çip sen sanki başka maç iziliyorsun.'' dedikten sonra elimdeki i-phone'u gösterdim:''Chelsea-Arsenal maçını izliyorum Aziz Başkan''dedim. Kırıldığını anladığım anda cebime soktum telefonu,yoksa başka bir yere girme olasılığı mevcuttu. Şunu izle dedi,adı Guiza.İzleyelim dedim.Neyse öyle bir karambol falan oldu,adam çaktı.Geldi bizim tribünlerin önüne garip ama enteresan bir hareket yaptı. O sırada Peter Jackson arıyordu,hayırdır dedim ve telimi açtım:''ya Çip,yüzüklerin efendisini çekecem.Legolas diye okçu bir karakter var,bulamıyorum...'' O sırada Guiza bir gol daha attı ve aynı hareketi yaptı:''Peter,çok şanslı adamsın sen ya.Ben okuçunu ispanya da buldum.Yarın yanında...'' Ve böylelikle Legolas karakterini oynayacak topçuyu bulmuştum.Önce kamera karşısı sonra Kadıköy yakası dedim Aziz Başkana...Saygı duydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder