5 Haziran 2009 Cuma

Turkey's Got Talent...Really?

Son zamanlarda Facebookta dönen videolardan sonra herkes bu yarışmanın varlığını gördü.Adı Britain's Got Talent...Yani Britanya'nın yeteneği var.Simon Cowell ile American İdol'da tanıştık. Bir barda drink aldık.Esas çocuk,bilgili,üstelikte gurme.Bana Britain's got talent ta jüri olacağını söyledi. Çok sevindim. Hafifte kıskandım.''Sende düşünür müsün?'' dedi.Şok olmuştum.Sen,ben ve Amanda sunarız.Rating rekorları kırarız tarzında konuştu.Manyak sevindim. Hemen istanbul'a geldim. Valizimi yaptım,yetenek avına çıkıyordum,silahımı servisten aldım. İyi bir yetenek avcısıydım,Honoluluda ki evimizde duvarda Ajdar'ın kafası vardı.wonDOr woman,herzaman olduğu gibi beni uyardı:''Çip,İngiltere vizen var mı?'' Valla o kadar çok geziyorumki,bunu hiç düşünmedim. Pasaportuma baktığımda vizemin geçmiş olduğunu gördüm,panikle konsolosluğa gittim.Vizeleyin beni diye bağırıyordum. Kimse beni kaale almadı. Durumun önemini anlattım,Kraliçe'nin öünde yeteneklerini sergileyecek kişileri seçecektim. Güldüler,inanmadılar.Prens William'ı aradılar,onunla pek sevişmediğimizden dolayı vizemim vermediler. Yarışma bensiz başladı,yerime Piers adında bir kılkuyruk aldılar.Ben sadece Tv'den izledim.Yarışma sonu Simon'ı aradım.Gel dedim Türkiyeye,burada yetenek arayalım:''Çip,iyi güzel söylüyorsunda.Sizde yetenek varmı?'' diye sordu.Sadece güldüm:''Siz 15 milyon biz 75 milyon,düşün artık...'' Heyecanlandı,koşarak geldi.Ve basının karşısına geçtik.Yanlız 1 bayan jürimiz eksik,halen onu arıyoruz.Bulur bulmazda Türkiye yeteneğine kavuşacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder