11 Haziran 2009 Perşembe

çok Böyük İskender...Yoğurtlusundan

Benim bildiğim tek vadi vardır.O da yıllardır iki ailenin birbirlerini yiyip bitirdiği Yeşil Vadi. Kurtlu olanını sevmiyorum.Neden mi? Siz kurtlu elma sever misiniz? Yoooo..Eeee,o zaman bende Vadinin kurtlusunu sevmiyorum. Orada bir karakter var İskender Büyük,sonunu başına al Büyük İskender. Şimdi o grup Muro the Kıro'dan sonra yeni bir film yapmaya hazırlanıyormuş.Bu sefer kahraman bu büyük insan olacakmış. İsmide KURTLAR VADİSİ CLAUDİO...Claudio'yu araştırdım ve bunun G.Saray'ın eski kalecisi Taffarel olduğunu öğrendim. Filmin konusunu daha çok merak etmek üzereydim ki telefonum çaldı,Taffarel arıyordu:Bayağı bir konuştuk telefonda,yaklaşık 2 saat.O konuştu ben dinledim,o konuştu ben dinledim.Telefonu kapattığımda ağzım açık aldı.Şoktaydım.Çünkü ben brezilyaca bilmediğimden söylediği hiçbirşeyi anlamamıştım. Sinirlendim,hemen Şaşmazlara ulaştım.Daha ortada senaryo yokmuş. Ama ön planda Büyük İskender'i istiyorlarmış.Oliver Stone'u aradım:''Ya Oliver,sen Alexader 2'yi çekmeyi düşünüyormusun?'' Güldü:''Çip,senin bu sorularına hastayım ben ya.Platoon 2'yi de çekelim diye ısrar ediyordun.Bazı filmlerin ikincisi olmaz....'' Bu sefer ben gülmeye başladım:''Senin haberin yok bizim ülkede yellensen film yapıyorlar.Al kameranı gel...'' Sağolsun aldı geldi.Ve beyin fırtınası başladı...Ve senaryoya karar verdik,buna göre İskender Kebabın tarihçesini filme çekecektik, hem Türkiye tanıtım fonundan da para alacaktık.Herşey hazırdı,tek büyük sorun vardı.Büyük iskenderi oynayacak oyuncunun ağır konuşmasıydı.120 dakika olan film,onun ağır konuşmasından dolayı 250 dakikaya çıkmıştı. Benim zekam sayesinde filmi 90 dakikaya indirdik.Büyük İskender'i sağır ve dilsiz yaptım...Ama esas film oldu.İzlemek lazım!!!


1 yorum: