12 Haziran 2009 Cuma

Hollywood da Çip Fırtınası...

Anlattıkça anlatıyorum,sizler duymaktan bıktınız,ben söylemekten bıkmadım.Hollywood da manyak bir etkim var...Genellikle projeleri üretirim,onlar üzerlerinde biraz oynayarak film yaparlar.İlk kıvılcımı çakan kişi hep ben olurum. Bebek Cafe de oturuyorum,elimde gazete,diğer elimde kahve,diğer elimde sigara,diğer elimde açma.Şaşırdınız değilmi?Ahtapot'un kollarını haftasonluk ödünç almıştım.Neyse,keyif dorukta:''Çip naber?'' Aaaa,bir baktım Hakan Peker. Çokta severim.Sarıldık,sarmalandık.Sohbet sohbeti açtı.Keyifsizdi. Hemen moral verdim:''Sıkma tatlı canını okşa bostan patlıcanını.'' Güldü,ardından ben aklımdakini ortaya çıkardım:''Hakan ya,filmde oynamak istermisin? Sana özel seni anlatan bir film?'' Şaşırdı,heyecandan çayı üzerime döktü:''Hay senin içeceğin çayın da...'' Özür diledi ve ben fikrimi söyledim.''Senin en hit şarkının isminden bir film yapalım...'' Hemen ayağa kalktı ve sağa sola atlayıp zıplamaya başladı:''Bir efsaneydi efsaneydi senle beraber olmak...'' Arada cafedeki bütün masalar talan oldu,apar topar onu dışarı çıkardım.''Bir efsaneydi...filmin adı. Senaryosunu yazacam.Okeymiyiz?'' çakıştık,ben senaryosunu yazdım.Hollywood'a yolladım. 1 sene cevap gelmedi ve bir gün sinemada Will Smith'in ''I am Legend'' filmini görünce düşüp bayıldım,ayılır ayılmazda avukatımı aradım...Yargı süreci devam ediyor...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder