10 Haziran 2009 Çarşamba

LOST'un sonunu beklemeyin Çözdüm...Part 3

Çok mail aldım.Öyle böyle değil.Çip,lütfen LOST'a devam et,uykularımız kaçıyor. Karakter olarak insan kalbi kırmak lügatta yazmaz.Bende aynen anlatmaya devam ediyorum.J.J Abrams'a arada hala çok kızgınım,onuda eklemeden geçemeyeceğim.O zaman devam bu yola baş koydum,dönmek yok dönen ''o'' olsun:




Sawyer,İstanbul'a ayak bastığında yerler çamurluydu,ayağındaki ayakabı eskiydi,hemen Mahmutpaşa'ya gidip ona güzel bir ayakkabı aldık.Onun İstanbul'a ilk gelişi değildi,bir dondurma reklamında oynamak için teklif almıştı.ABD de dolandırıcılık yapıyordu o zamanlar,bu teklif ona gayet cazip ve lezzetli geldi. Onun için Türk insanını ayrı seviyordu. Bu seferki gelişide öyle oldu.Mahmutpaşa da 100 metre yürüdük 10 kız yandı bitti kül oldu.Sawyer çaresizdi bana baktı:''Allah vergisi Sawyer,senelik taksitlere bölüp gelir vergisiyle ödersin.''dedim. Ama İstanbul kızları yanıp kül olmaya devam ediyordu. 1 haftada bu sayı 3467 kişiye çıkmıştı.İstanbul Valisi Celalettin Cerrah beni aradı.Kendisi ayrıca Sayid Cerrah'ın akrabasıydı.''Çip,bu böyle gitmez.Şehirde kız kalmayacak.Buna yalvarıyorum bir çare bul.'' Bulmak için şehirden uzaklaştım.Ailemle Antalya yaptık.Arada yanan kız sayısı 13548'e ulaştı.Döner dönmez Sawyer'ı uzun saçlarından sürükledim.İtfaiyeye gittik,ona kıyafeti giydirdim.Hoşuna gitti:''Hayırdır Çip.Konulu filmde mi oynicam?'' diye takıldı. Çok lakayıt 1 adamdı,onu bozmadım:''He ya Gavur Kukusu Cayır Cayır Yanıyor filmin adı.'' dedim.Güldü,ismi fazla uzun bulmuştu. 1-2 tokadın ardından durumu kavradı.Buna göre yanına koşan kızlara elinde hortumla su sıkacaktı,böylelikle kızların yanması engellenecekti...Gene İstanbul'u kurtarmıştım,ama bu sefer kızlar soğuk algınlığı ile yataklara düştüler.Olsun yanmaktan iyiydi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder