19 Haziran 2009 Cuma

Rakı Satışlarını Patlatmak İçin...


Son zamanlarda ki Rakı satışındaki düşüşleri azaltmak ve bunu arttırmak için son çare bana geldiler.Sadece sinemada yapılan reklamların yeterli olmadığını dedikleri anda:''Sinema Filmi yapalım.'' dedim...Sustular,hemen Sylvester'i aradım:''Sly,çabuk gel baba...'' 3 günde geldi,çabukmuş sözde.Alındım ama barıştık.Ve hemen senaryoyu verdim.Rocky'nin devam filmiydi,restaurant açıyordu ya son filimde,burada da TÜRK LOKANTASI açıyor,ve özellikle türk mezeleri ve yemekleri ile müşterilerini ağırlıyor. Rakı sofralardan eksik kalmıyor...Gerisi kakara makara...Sly özellikle bu sefer yediği yumruklardan değilde,Rakıdan kafayı bulmayı tercih ettiğinden,bu sefer Boks yok.Ama çok ısrar gelirse,Kırkpınar'ı ekleyebilirim.Arz Talep olayı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder