17 Haziran 2009 Çarşamba

Çayçı Muharrem sunar:''Küp Şeker''


Sette çok nazım geçti Muharrem abi'ye.Hollywood'a giderken bile hep onu yanımda götürdüm,beraber Jet Lag yedik,türbülans'a girdik,cavity search yaşadık.Kardeşim gibi severim onu.'' Muhi,3 tea,Rabbit Blood please...'' kelimeleri setleri inletirdi.Ama çekimlerde ağzı açık izlerdi hep Muharrem.Gene setteyiz,Charlize Theron'un sahnesi var,bu gene ağzı açık izliyor:''Kitap gibi di mi Muhi,15.basıma gider nerdeyse...''Güldüm,o hala soğukkanlıydı.''Çip,bende oynamak istiyorum,kendi filmim olsun,çocuklarım dvdlerini,vcdlerini koysun,lazer discleri ile coşup babalarını izlesin.Çok istiyorum.Ama kendim olmak istiyorum,sevişmem,öpüşmem,kovboy olmam...kendim olmak istiyorum...'' Üzüldüm,sırtını sıvazladım,gereken neyse o yapılır bakışını attım. Bundan 2 ay sonra sete geldiğinde şaşırmıştı,bu sefer çay dağıtan George Clooney idi. Muhi'nin ilk filmi için motor demeye hazırlanıyorduk.Film kendisini anlatıyordu:''Konusu şöyle:Müşterilerinin çaylarına fazladan küp şeker koyan biri,Muhi'nin kaderi ile oynamaktadır.Bu kişi ile amansız bir kovalamanç içine giren Muhi acaba bu kişiyi yakalayacakmıdır?'' Gerilim ve sakarinin hat safhada olan bir yapım olan KÜP ŞEKER çok yakında sinemalarda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder