13 Haziran 2009 Cumartesi

Şampuan Reklamı ve İnsan Eşitliği



Reklamlarda,özellikle şampuan reklamlarında ki kadınların ve erkeklerin güzelliğine dikkat ettiniz mi? Ben burada bir ayrımcılık sezdim hep.Ve protesto için 4 ay arap sabunu kullandım saçlarım için.baktım kel kalacam,DOVE ile ile görüştüm.Onlara neden antipati duyduğumu söyledim,hak verdiler.Bir reklam kampanyanızıda ben yönetecem dedim.El sıkıştık.Önce yerli oyuncularla irtibata geçtim,hepsi dudak büktü.En sonunda Gollum'u aradım(Yüzüklerin Efendisinde ki karakter) Bir ara yüzüğü aramada teşvik-i mesai yaptığımızdan kırmadı beni.Havaalanında domuz gribi şüphesiyle alıkoydular.''Çip,bu mudur yani?Bu mu bana verilen kıymet?'' dedi,haklıydı.Çıktığımız gibi kaşıbeyaz'a gittik kebaplar havada uçtu.En sonunda iş konuşmaya geldi sıra:''Ne istersin Gollum,nedir Gönlün?'' dedim. Güldü,parmağını tuttu:''Precious'u isterim...Precious...'' Sinirlendim:''Yok ebenin ...'' tam gidiyordum durdurdu.Benden özür diledi,en sonunda anlaşmayı imzaladık:''Senelik 50 Kg Yüzük Makarna''ya imzalar atıldı ve reklam kampanyası çekildi...Gene başarmıştım,hepimiz Gollumuz,sevgi ortak Yolumuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder