17 Haziran 2009 Çarşamba

Pitt ve Jolie Türkiye de Nikah Tazeledi...


Pitt ve Jolie ile aram beni evlat edinmek istediklerinden dolayı hep bozuktu. En sonunda dayanamadım ve bende evlatları oldum.Ve cici anne-babam'a Türkiye de Nikah tazeleme sözü verdim.Sağolsun beni kırmadılar ve geldiler. Seçkin davetlilerin katılımıyla gerçekleşen nikahta annemin şahidi Şıracı Memduh,babamın ki se Bozacı Nükneddin oldu.Gece boyunca tam tamına 345 litre limonata,2.5 ton tuzlu kraker tüketildi. Brad babamın Kolbastı oynaması çok kişiyi etkiledi,kendini troy filminde hisseden cici babam,sağa sola atlayıp zıplarken,davetliler arasında olan Cüneyt Arkınla da kısa süreli bir tartışma yaşadı.Jolie Anne,Pitt baba sizi seviyorum.ZORAKİ MANEVİ OĞLUNUZ ÇİP

1 yorum:

  1. yaaaaaaaaaaaaaaaa....onlar benim takdir ettiğim bir çift,hiç olmamışşşş:((

    YanıtlaSil