9 Haziran 2009 Salı

MFÖ kabuk değiştiriyor...

Sufi Sufi Sufi Sufi...heyya heyya ...ile büyüyen bir jenerasyondan geldim bu günlere...O günlerden bugüne değişmeyen şey Fenerbahçe'nin türkiye kupasını hala kazanmamış olmasıydı.Ya neyse ne! Bizim Saint-Joseph'liler mezun günündeyiz,adı Petit-Pain (pöti pen okunur) Arkadaşlarla konuşuyoruz,yanıma Fuat geldi.''Selam Çip,nasılsın?'' Fuatta bizdendi,el sıkıştık,onu arkadaşlara takdim ettim.Arkadaşlarımdan izin istedi ve beni kenara çekti:''Fuat abi,ayıp olmadı mı sence?'' Hemen gönlümü aldı sağolsun''Yıllardır aynı tempo giden tarzımız var,ve biz artık sıkıldık.Yeni birşeyler yapmak lazım,bize bir el at.'' Ne eli atayım dedim,şunun şurasında 4-5 sene daha müzik yaptınız parayı kaptınız,yoksa biteceksiniz dedim.Fuat'ın gözünden yaşlar aktı:Fuat abi,dost acı söyler.Sana da Acılı bir dürüm söyledim.Yiyelim sonra konuşuruz dedim. Sonra konuştuk,fotoğraf makinemi aldığım gibi üçünü karşıma diktim. Baktım elleri kolları durmuyor,birbirlerine el ense tokat,gıça parmak:''Yeterrrrrrrr!'' diye bağırdım.Soyunun ulan dedim. Özkan şaşırdı,Fuat bana kaydırıyordu:''Ya kim bu ya?Nerden bulursun bu adamları?'' Sinirlendim,hemen yanına koştum:''Bak televizyon üzerine çıkmakla adam olunmuyor,sıkıyorsa benim üzerime çık....'' Tam bana vuracakken ben hızlı davrandım ama yumruğum Mazhar'ın eline geldi.Ve çatlattı. Dişimi gösterdim onlara,2 çürük,1 kanal tedavim vardı. Hemen soyundular ve kamera karşısına geçtiler.Bakalım günler ne gösterecek...Görecez....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder