10 Haziran 2009 Çarşamba

GELme Bana Çikolata Sevgilim.!.!.

Ülker grubuna Willy wonka'yı kattıktan sonra,bir şekilde bana olan manevi borçlarını ödemek için. Beni reklam filmlerinde oynatmak istediler.Çok onore oldum.Önce senaryo geldi bana,söyleyeceğim tek kelime vardı:''Gel bana çikolata sevgilim,ben seni sevdikçe severim...'' Replik zor değildi,hemen ezberledim.Ve set için Hillside Sauna'ya gittim.Rol arkadaşlarımı bekliyordum.''Çip,deli bir süprizimiz var!'' dediler.Bende Naomi,Tyra Banks,Jessica Alba üçlüsü arasında gidip geliyordum.Sauna'ya girdim.Kamera karşısında yerimi aldım.Heyecanla rol arkadaşımı bekliyordum.Birden yer sallanmaya başladı. Deprem oluyor diye kaçtım,herşeyim açıktaydı.Gizli saklım yoktu kimseden.Meğerse rol arkadaşlarım geliyormuş. Yutkundum,yutkunmasam onlar beni yutacaklardı. Biri sağıma diğeri soluma oturdu:Cafe Crown arası olmuştum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder