5 Haziran 2009 Cuma

Ferdi'nin Kabusları...

Elinden tutup onu Hollywood'a götürdüm.''Çip,bıyıklı adam orda iş yapmaz.'' dedikten sonra sadece güldüm,önüne Burt Reynolds'un resmini koydum,üzerinde ''Çip'e Sevgilerle'' yazıyordu. Morali o zaman geldi yerine. Görüşmemiz vardı.Onu bir sinema filmi cast'ı için ayarlamıştım.Filmin adını''Elm Sokağında Mahpus'' sandım,ama Kabusmuş.O sırada ani bir şok yaşadık Ferdiyle. Ana karakterin adı Bartholomeo idi. Dedim sapıtmayın,böyle isim mi olur.Ferdi koyacaksınız diye ısrar ettim.Kabul gördü.Ve çekimler başladı.Üzerine giydiği boyuna kırmızı-siyah kazakla,40 derecede nerdeyse kurdaşen dökecekti.Yüzüde güneşten 2 .derece yanmıştı. Wes Craven'in yanına gittim:''Ya şuna bak abi,amele yanığı korkunç olmadı mı? Bence biraz daha makyaj dayamak lazım...''Wes (Elm sokağının yaratıcısı) hemen makyözü çağırdı. Ferdi'nin kabusları böylece doğmuştu.Yanlız bizim gözden kaçırdığımız birşey vardı.Ferdi İngilizceye Fransızdı.Başka oyuncu buluk, Ferdiyi kurbanlardan biri yaptık,Ferdi ismide biraz mütasyona uğrayarak Freddy oldu,bence çokta hoş oldu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder