13 Haziran 2009 Cumartesi

2.5 Porsiyon Adam...


TV lerimizde Sit-Com eksikliği aynen devam ediyor.Bir baba yiğit çıkıpta ben de Sit-Com yapıyorum diyecek gücü bulamıyor kendinde.Ama ben diyorum:''Güç bende artık...'' Senaryosu ve Hikayesi Bakkal Eşref'e ait :''2.5 Porsiyon Adam istermisiniz Madam.'' isimli dizi için ABD den Charlie Sheen özellikle DHL ile getirildi. Bunda benimde çok büyük faktörüm vardı.Keza DHL'in sahibini iyi tanıyordum.Neyse geldi,tanıştık Charlie ile.Beni simayen tanıyormuş,olabilir dedim.Dizi de biz kardeşiz,o uçuk kaçık,ben içine kapanık,karısından banduzu yemiş ezik bir babayı canlandırıyorum. Oğlum rolünde ise Caner var. Çekimler gayet neşeli geçe dursun,ziyarete geldi 1 gün Ahmet Dursun.Caner'e şişe kola getirdi.Halbuki sette Caner'in eline şişemsi ürünler verilmeyecekti,suyu bile pet bardakta içiyordu. Kolayı dikti,ardından önce Ahmet Dursun'a,ardından kendi kafasına şişeyle vuran Caner yoğun bakıma girdi.Ahmet ufak sıyrıklarla atlattı ama olan bizim projeye oldu gene...Opppsss!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder