6 Haziran 2009 Cumartesi

Masken düştü Arnold...Zamanı gelmişti!

Arnold,Avusturya diyarından Vals ruhlu bir adamdı benim için herzaman. İri vücudunun içinde duygu yüklü bir Bambi kalbi vardı.Çok duygusaldı.İlk onunla Barbar Conan setinde tanıştık. Aşk şiirleri okuyor ve bir köşede ağlıyordu. Bu çocukta iş var dedim. Ardından ''Adaptör'' isimli film için görüşmeye çağrıldığında ilk bana haber verdi,hatta senaryoyuda okudum.Yapımcıyla buluştuk,Arnold yanımdaydı.Kafası önde,gözünde gözlükler kimsenin gözüne bakamıyordu.Oturduk,kahvelerimizi içerken yumruğumu masaya vurdum yanlışlıkla,hafif şişmişti.Sonra sadete geldik:''Bakın,böyle güzel bir senaryonuz var,adı Adaptör mü olur bunun? Utanmasanız Vibratör koyacaksınız.İnsanda biraz akıl olur canım.'' Yapımcı yerin dibine girmişti,Arnold koluma girdi:''Çip,fazla kırıcı olmuyormusun?'' Olamazdım,hem onun hakkını koruyacam,hemde kırıcı,yok edici olacam.Yok öyle şey:''Sizin yüzünüzden Terminatör oldum valla,utanın...'' Herkesin başı önde,bu sefer ağrıyan elimle tekrar masaya vurdum:''Aaaaaaaaaaahhhhhh'' Kırılmıştı bu sefer,can çekişe çekişe:''ismi Terminator olursa imzalarız.'' dedim.Bitter-Almond Hastanesinden gelen Ambulans(Acıbadem'in ABD açtığı hastane) beni hastaneye kaldırdılar.Ve Arnold hayatının rolünü oynadı,ardından 2. ve en sonunda 3.de ekran karşısına geçti.Beni tanımamazlıktan geldi hep.Senden çok iyi politikacı olur dediğimde,dalga geçtiğimi sandığından artık beni silmişti.Ama sonra Vali oldu.Bir teşekkür bile etmedi.Ama masken düştü Arnold,artık yerlerde!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder