8 Haziran 2009 Pazartesi

Hepimiz Mehmediz...Hepimiz TOPuz...

Türkiye futbol gündemine bomba gibi düştü Mehmet Topuz.Önce Beşiktaşlı ardından Fenerli oldu. Türkiye çalkalandı,üzülmeye başlıyordum ki cebim çaldı,arayan O'ydu:''Çip,iki arada bir derede kaldım...'' Sinirlendim:''Fener stadının ordaki boklu dere oğlum!'' Telefonda gönlümü aldı,buluştuk,tanınmamak için 3 gözlük üst üste giydi.Yanıma oturur oturmaz çimdiği bastım ona,inledi:''Ya Kantarın Topuzu sen Galatasaralı değilmiydin? Beraber kaç kere Ali Sami Yen de beraber yürüdük şarkısını söylemedik mi?'' Utandı bozardı:''Ama Abi...'' sözünü kestim,maksat şu anki durumdan toplumu arkamızda alıp çıkmaktı.Aklıma Hepimiz birimiz kampanyası geldi:''Yarın saat 1 de Taksim de ol.'' Ve ertesi gün taksimde olduk.Ucuz olsun diye pankartı ilkokul mezunu bir pankatrçıya yaptırdım.Hepimiz Mehmediz,hepimiz Topuzuz...yazacaktı Hepimiz Memişiz,Hepimiz Topuz...yazdı.Bende bir anlık dalgınlıkla farkında değildim,Mehmet yanımdaydı,pankartı ilk o gördü,ağzı açık kaldı,konuşamıyordu.Etkilendiği belliydi,daha sonra da teşekkür edebilirdi.Ben elimde pankartla yürüyorduk,duyarlı Türk Halkı arkamdaydı ama fazla yakın duruyorlardı bana...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder