13 Haziran 2009 Cumartesi

Diziye sadece dokundum...Cidden ama!


Dizi sektörü de krizi yaşayanlardan.Yaşamayan sektör yok zaten. Bana genelde çok danışırlar diziciler,Çip ne yapalım?ne edelim?Sonumuz nereye uzanıyor?Bu sene şampiyon kim olur?Eurovision'u kim kazanır?...Elimden geldiğince cevaplar onları tatmin bir vaziyette sete yollarım. Bu sefer durum öyle laylom değildi.Bir dizi yayından kaldırılmak üzereydi...Milyonların izlediği bir diziydi bu ama konusu itibariyle yayından kaldırılma kararı alınmıştı.Hadi Çip,sen aslansın,yaparsın,bize bir çare dediler... O sıralarda Jack (Nicholson) ile MSN de konuşuyoruz,çok dertli.Artık ABD'den sıkıldığını,başka yerlerde yaşayıp, daha basit işler yapmak istediğini söyledi.Hemen atla gel dedim.O gece beni uyku tutmadı,çünkü NBA finalleri vardı onu izliyordum.Sabahına Jack te geldi ve yapımcı kanalda buluştuk.Afişi ben hazırladım.Dizinin adı Cinnet Mahallesi idi. Başlarda Cennet olan Mahalle, sokağa yeni Taşınan Hıdır ile cehenneme dönüyor.Bu kadar ufak bir dokunuş.Herkes alkışladı,Jack sarıldı...Gene manyak bi iş başarmıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder