12 Haziran 2009 Cuma

The Incredible Hulki...


Yemek programından ,yarışma programına kadar bir sürü programa katıldım. Saadettin Texoy'u canlı yayında dövdükten sonra böyle ağır programlara katılmayacağımı söyledim. Ceviz'i çok sevdiğimden,Hulki'nin teklifini kıramadım.Konumuz küresel kriz ile Chris Angel'ın paralel globalleşmesiydi...Çok keyifli bir sohbetti,o ara ben bir pot kırdım:''Seni gidi cevizkıran,yılanı deliğinden çıkaran...'' sözlerini mırıldandım.Öyle bir sinir sormayın,suratı yeşil oldu.Reji'ye döndüm:''Reklam'a geçin a.q...'' dedim. Hulki jöle yeşiliydi. Reklama geçtik:''Çip,bazen eşeğin delik olan heryerine su kaçırıyorsun.Bu programı milyonlar izliyor.Lütfen yapma bir daha...'' Haklıydı,mahcup olmuştum.Kendimi affettirmem gerekiyordu.Ang Lee ile konuştum,yeşilimsi suratlı 1 adam arıyorlardı.Sinema filmi için.Aklıma Hulki geldi,hemen aldığım gibi doğru Hollywood'a... Deneme çekimi için aldılar onu.Ama renginden bişey kaybetmiyordu.Tam umudu kesmişken beni gördü karşısında:''Seni gidi cevizkıran...'' Yine yeşillendi Hulki,ve herkes ayakta alkışladı.Oldu bu iş derken.Sözleşmesi olan kanal
acil olarak geri çağırdı.Onun yerine birini bulmam gerekiyordu,Edward Norton'u istemeye istemeye çağırdım.Hulki'ya yazık oldu...Hala içimde kalmıştır bu olay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder