17 Haziran 2009 Çarşamba

Will çok ÜRkEK....


Yıllardır Amerika'nın ve Dünyanın en iyi sit-comlarından biri olan Will and Grace tekrar ekranlara dönüyor.Debra Messing'in ayrılması ile dizinin sona ermesinden sonra aranan Grace rolünün sahibi Türkiye'den çıktı. Gelen teklifi hemen kabul eden Fatih Ürek,yaptığı basın toplasında eski Grace Debra Messing'e yüklendi:''Yetti be bu ne? Bir kere de he de!

Kapa çeneni de!'' gibi sert çıkışlar yaptı. Aynı şekilde diziden ayrılan Jack yerinede beni uygun gördüler ama benim basın toplantım olmadığından ilk kırılmayı orda yaşadım. Konuda değişen şeyler oldu.Buna göre ben ve Fatih,Will'in Türkiye de yaşayan amca oğullarıyız. Amerika'ya fırsat yakalamaya geliyoruz.Fatih fırsat yakalayamıyor,keza önü kesiliyor.Kurada Green Card çıkıyor isminide Latifah olarak kaydediyor. Will ise beni zorla o biçim yapmaya çalışıyor ama ben Nuh diyor peygamber demiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder