3 Haziran 2009 Çarşamba

Papa d'ont Preach...Senin için Madonna

Çok mazilere dayanır Madonna ile olan dostluğum.Onu ilk kez karaoke barının birinde şarkı söylemeye çalışırken gördüm. Yetenek kokusu aldım,birde yanımdaki adamın leş gibi sarmısak kokusunu. Şarkısını bitirdikten sonra ona kadehimi kaldırdım. Yanıma geldi:''Beybaba,1 birada ben içerim.'' dedi. Birasını aldım,birkaç yudumu aldıktan sonra gözlerimin içine baktı ve ağzındaki birayı yüzüme lama misali tükürdü:''Sen...sen Çip'sin'' Başımı salladım,eline aldığı peçete ile yüzümü sildi. Daha sakin bir yere gidelim dedim,tanıdığım bir motel var dedi. Yok dedim,ben iş konuşmak istiyorum,iş tutmak değil dedim.Takdir etti. Sesini çok beğendiğimi söyledim. Ve cebimden sözlerini yazdığım şarkıyı çıkardım:''Bekir gibi'' idi şarkının adı.Berberim Bekir'e ithafen yazmıştım...Sözlere baktı bunu İngilizceye çevir dedi:''Like a '' sı tamamda gerisi gelmedi. Bekir'den Bakir türettim ordanda Virgin elde ettim.Şarkı ismi hazırdı:''Like a Virgin'' Ve şarkıyı yaptı,listeler sallandı.Bana gelip teşekkür etti.Ve benden Papa D'ont Preach adlı şarkısının klibinde oynamam için çok ısrar etti. Dini inançlarıma ters dedim,yalvardı,2 gün Maui Beachteki yazlığımda kapıda uyudu.En sonunda yumuşadım:''günün birinde ismin Esther olacaksa,okdir.Bende bu klipte oynarım.'' Ve de oynadım,kanıtı yandaki resimdir. Şabat'a bekliyorum Esther...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder