31 Mayıs 2009 Pazar

Ah E.T sana kaç kere Telefon açma dedim...


Zor bir çocukluk geçirdim.Genelde fazla bir arkadaşım yoktu,beni misketlerim ve topum için kullanırlardı. Bende kullanılırdım,yapacak birşeyim yoktu.13 yaşına girdiğimde tek başımaydım.Bir gece büyükada da otururken Allah'a yalvardım:''Tanrım,neden benim bir arkadaşım yok?'' Dememe kalmadan gökten bir ışık demeti belirdi ve olduğum yere indi.Sonra tekrar havalandı,oraya gittiğimde bir tane ince boyunlu koca kafalı bir yaratık vardı.Başta korktum,bana seslendi:''Birader ateşin var mı?'' Çocuktum,yaratığın ağzında sigara vardı:''Ben sigara kullanmıyorum,çünkü küçüğüm...'' Yaratık güldü:''Dünya da gerçekten hayat yokmuş be.Dumansız kafa çekilir mi?'' Çok tatlı biriydi,arkadaşım olmasını istedim.Ona hemen ateş buldum.Sigarasını içti,ben onu izledim.Adın ne senin dedi.Çip dedim.Ya sen? Tüttürmeye devam ediyordu :''Embesil Tonguç derler bana gezegende'' dedi...İsmini anlamamıştım,başımı okşadı:''Sen bana E.T de yeter'' dedi. Ve arkadaş olduk,annem onu eve almama izin verdi.Beraber mangallar yaptık,kukalı saklambaç oynadık,misketin inceliklerini öğretti bana. Onu çok seviyordum.Herkes bizi kıskanıyordu.Bisiklete binmeyi bile öğretmişti bana.Ama Aybaşı geldiğinde babam hiddetle sofraya yumruğunu vurdu:'' Ne bu telefon faturası? Kim Klaxion gezegenini aradı.Kimmm???'' Çok kızmıştı,o zamanın parası ile 30.000 Usd fatura gelmişti.Babam E.T ye kızdı.Odaya kapanma cezası verdi.Odaya gidip onunla konuştum:''E.T kardeş sana kaç kere evi arama dedim.Neden aradın?'' E.T güldü:''Evi aramadım Çip,bizim gezegenin 900'lü hatlarını aradım.Fena abazaydım.'' Güldük,sonra jeton düştü:''Abaza ne demek E.T kardeş?'' Güldü,sizin dünyada çok var dedi.Yattık uyuduk,sabah kalktığımda babam E.T yi çocuk esirgeme kurumuna bırakmış.2 ay kendime gelememiştim...Nerdesin şimdi acaba.Beni ödemeli ara E.T.Lütfennn....

1 yorum: