30 Mayıs 2009 Cumartesi

İndi Baba İndi Hakkedene Bindi...


Gaza gelmem derdim ama bu sefer geldim.Survivor diye bir yarışma var,mutlaka katılmalısın Çip dediler.İsmi şeker geldi bana,Müzik yarışması sandım.Eye of the Tiger şarkısını söyleyen grubun adıydı Survivor.Bende ne bileyim müzik yarışması,arada kaynarız dedim. Buluşma yerine geldik. Ormanlık bir alandı,sağıma soluma bakıp,beni oraya getirenlere kaydırıyordum. Dedimki herhalde dağa çıkıp sakin bir ortamda müzik yapacağız.Sustum kendi kendime,sonra bir kamyonete bindirdiler ve bir yere bırakıp gittiler. Sonrada bir sürü görevler verdiler,yok atla,kes,zıpla...Örümceklerin arasından yürüttüler beni.Tiksinç dakikalar yaşadım. Gömleğim yırtıldı,en yakın dostum elmamdan çıkan tırtıldı...Birden düşünmeye başladım,ben değişik bir tip olmuştum burda ya,herkes bana saygı duyuyordu.Kendime olan güvenim gelmişti.Adam olmuştum,karakter olmuştum. Bu karakter Beyazperdede olmalıydı ama kim taşıyabilirdi.Hemen Steven'ı aradım(Spielberg) ''Alo,Steven Şabat şalom...nasılsın? Evet çekmiyor.Brezilyada bir yerde dağlık alan.Neyse fazla kontörüm yok.Sen konu arıyordun ya.Ben sana buldum.'' Steven inanılmaz heyecanlanmıştı,ne diyeceğini bilmiyordu,ben devam ediyordum:'' Bak şimdi bir karakter yapacaz,elinde kamçısı...'' O sırada Jones diye bir arkadaş ağaçtan inen birine bağırıyordu,hemen aralarına girdim:''İndi ama Jones...kızma ona...'' Jones uzaklaştı,ben kendi kendime İndi ama Jones diye mırıldanıyordum.Spielberg''Ordamısın'' dediğinde telefonda çığlığı bastım :''İndiana Jones...İndiana Jones....'' ve 3 saniye sonra telefonumun kontörü bitti...sinirden telefonu çağlayandan aşağıya atarken kendimide attım...ve aylar sonra galasında İndiana Jones'u izlediğimde kendimi bulmanın huzuru ile gözyaşlarımı tutamadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder