26 Mayıs 2009 Salı

Çalışan kazandı,Elması kızardı...


ABD ile aram iyidir.Hep dedim size ama dinletemedim. Son zamanlarda ABD ile Türkiye arasındaki dizilerde köprü olma görevi üstlendim.Bir nevi Menajer,bizim oyuncuları oraya yollicam,onların oyuncularını alacam.Öğrenci değişim programı gibi,al gülüm ver gülüm.Amaç dizi heyecanını sıcak tutmak.İlk anlaşmamızı yaptım.Buna göre İhracatı gerçekleştirdim.Aşk-ı Memnu ile Yaprak dökümü karışımı bir harman yaptım. Ve bu dizinin ağır yopu olan dörtlü Amerika da kamera karşısına geçti.Önceleri yan castta olacak dediğim Behlül,birden bire ve bağlantılarım sayesinde ana kadroda ve Gabby rolünde. 6.Sezonda konu şu,mahalleye dadanan kötü ruhlu bir cadı bizim acınası evkadınlarını bir şekilde ortadan kaldırmak ister.Kadın aslen amasyalıdır ve elmaları ile gelmiştir. Ve yaptığı 4 zehirli elmayı onlara bir şekilde yedirmeye çalışır.yermisin,yarına mı bırakırsın olayı başlar.heyecan fırtınası bizleri bekliyor:Elmalar ile pozunu veren oyuncularımız,ülkemizin gurur olmak için hazırlar.Asabiliği ile ünlü olan Tolga Karel'in oldun,iyimser,sakin Lynette'i nasıl oynayacağı merak konusu...Hepsine hayırlı olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder