25 Mayıs 2009 Pazartesi

Domuz Gribi'nin tedavisini buldum...



Kuş gribi bitti,şimdi Domuzu başladı...Herkes bir panik bir panik,nefes almak bile insanları tedirgin ederken,ben gene geziyorum.Atın ölümü altılı ganyanda dopingden olsun misali.Çok eski dostlarım olduğunu zaten anlamışınızdır. Bunlardan biride Mrs Piggy idi. Texas'a gittiğimde sokakta rastladım ona.Yanında kimseler yoktu:''Çip hiç değişmemişin!'' dedikten sonra,ben ona baktım:''Sen çok değişmişin Piggy ya,ne bu halin?'' Piggy zaten hassas kadın,Fi tarihinde bana aşk şiirleri,şarkıları söylüyordu.Ama ben bunun asla olamıyacağını söyledim.Neden diye sorunca,kırılmaması için en iyi cevabı verdim:''Bizim dinde domuz günah...'' Anlayışla karşılamıştı.Karşımda oturmuş umutsuzca benimle sohbet ediyordu...İçerideki küçük bir çocuğun''Domuzzzzz'' diye bağırmasıyla sokak birden boşaldı. Sadece ben kalmıştım,ama benimde bir tarafım atıyordu. ''Neyse'' dedim,tekrar görüşürüz dedikten sonra elimi uzattım.Elimden tutup beni kendine çekip dudaklarıma yumuldu. Yıllardan beridir içimde kalmıştı dedi ve yanımdan uzaklaştı. Neyse ben sadete geleyim. DOMUZ latince DOMUS tan gelmektedir,Domus Ev demektir. Yani Domuz gribi Ev gribidir,evde oturanlar kapar,onun için sokaklarda sürtün,yolda beni görürseniz de dürtün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder