18 Mayıs 2009 Pazartesi

HADİSE BANA BİR ryBAK...


Fairytale,Eurovision 2009'un tartışmasız kralı. Herkes bu şarkıyı neden yerden yere vurdu bir türlü anlayamadım. Uğur Dündar bile çıktı(Türkiye de dolaşacak bütün mutfakları dolaştığından,şu anda boşa çıktı) bu şarkı bir rezalet dedi. Zaten TR halkı muhtemelen aynı görüşteki,biz 2 puan verdik.Şarkıdan ne kadar anladığımız ortadayken hemde. Neyse Alexander Rybak denen bu şeker çocuk,çoğu kişiyi g..t etti.Bizim Divamız,Yedigün reklam yıldızı Hadise hanım ise atıp tutmaya başladı:''Seneye bizde çoluk çocukla katılalım ve kazanalım.'' Lafa bak ya.Üstelik Rybak Hadise ile nerdeyse yaşıt. Hadise gezmiş,görmüş yaşamış ya...Hele hele ilk dinlediğim şarkı benim gençliğimde dans ettiğim bir şarkının çakması,give it up adlı şarkı.(give it up,give it give it up..yeaaahhh) Anlayacağınız ben kızdım Hadiseye,bu kadar yerden yere vuracak nesi vardı? Yok komşuların kıyağıymış...Norveç'e hiçbir komşusu oy vermese bile açık ara kazanırdı,Belçika sana neden 12 puan verdi diye düşündünmü? bence sen gene 4.lüğü öp başına koy bu kötü performansa rağmen,neydi o kıyafetler ya,19 Mayıs gösterisine çıkan kızlar gibi,tiksinçti ya...Fairytale iyi şarkıydı,ben sevdim,sevmeyenler sevmesin,çokta bir tarafımda.Ama şarkıya laf etmeyin,önce aynaya ardından RyBAK a BAKın...Ok mi Hadise efendi? İlk gördüğümde bana çok aşina gelen bu parlak çocuğu daha evvel nerde gördüğümü hatırladım. Dummy isimli hollywood filminde Ventrolog kuklası rolündeydi,bunu sizlerle paylaşmak istedim...

1 yorum: