22 Mayıs 2009 Cuma

Spiderman ağlamaz,sızlanmaz....


Spiderman'i sevdim hep,bir kere çocuk hem okuyor hem çalışıyor,durumuda iyi değil,ve yetim çocuk...O konuda hep içim sızladı.O konuda bizim Emrah'a benziyor Spidey.Hele Spiderman 3 te ağlamaktan yorulmadı,film gözyaşı ile başladı,hıçkıra hıçkıra ağlama ile bitti.Fim sonunda çektim Tobey'i kenara,bir iki tokatta ben attım...Çip abi ne yapıyorsun diye sormasına rağmen tokatlamaya devam ettim:''Lan oğlum,Spiderman kuvvetli karakterdir,öyle zırt pırt ağlamaz,sen bütün film ağladın a.q...'' Tobey kendini savunmaya çalıştı:''Ama abi senaryo...'' Koymuşum senaryosuna dedim,ver şu kıyafeti bak Spiderman nasıl olunuyor dedim ve üzerime giydim.Gerçi alttan sığmadı,göbek açık kaldı.Ve Spiderman 4 e ışık tutacak pozu verdim...Hafif yakalarsam Muckkss pozu,Spiderman böyle olmalı işte dedim.Teşekkür etti,ona bir tokat daha patlattım enseden.Bu niçin abi dedi...Dedim Seabiscuit ile 6'lımı yatırdın pez..venk!

1 yorum:

  1. yalnız bu spider man den cok bizim spidermanimiz tarkan ı anımsatmış, kuzu kuzu diyerek çobanlık yaptığı klipteki gibi :)

    YanıtlaSil