19 Mayıs 2009 Salı

13. Hayırlı Cumalar


Hayırlı Cumalar Jason;
Yıllar süren çalışmalarımdan sonra,bir uzlaşıyı daha sizlerle paylaşmak istedim. Meşhur seri katil Jason Voorhees ile son cinayetinden sonra Starbucksta söyleşme fırsatı buldum. Kendisi içini bana döktü:'' Yıllardır beni hep seri katil bilirler,ama hiç benimde bir insan olduğunu düşünmediler selim bey.Neden????'' Ses tonunun yükselmesinden dolayı azıcık tırsttım ve çevreme baktım,2 çalışan vardı sadece.Biri şişman gözlüklü,diğeri esmer bir çocuk yere paspas atıyordu. Masada duran bıçağı alıp incelemeye başladım:''Made in Suisse yazdığına bakma.Çek kalayı var içinde...''dedi. O sırada hüzünlendiğini farkettim,birden başlayan Ezan'dan hafif tırsttı,ben ona İslamiyeti anlattım,faziletlerini,erdemlerini.Donakalmıştı,ve aslında ona 13.Cuma diye birşeyin olmadığını,sadece Hayırlı Cumalar olduğunu anlattım. Ve o cani gitmiş yerine bambaşka biri gelmişti. ertesi sabah İmam'a gittik ve Jason islamiyeti kabul etti. Bundan sonra ismi Ceyhun Aksurat oldu... Kendisi Umre zamanı Hacca gidip,tövbe edene kadar yer yer ufak çaplı cinayetler işleyeceğinide sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder