22 Mayıs 2009 Cuma

Luke Skywalker'ı benim alternatifimdi...


80 li yılların efsane filmiydi Starwars...George Lucas ile poker Buddy olmamızdan dolayı o projeden en başından beri haberdardım. Çalışmaları ilk dakikadan beri izledim,Darth Vader kıyafetini giydim,az kalsın nefessizlikten ölüyordum...Jedi fikrini ben çıkardım,otel odamdan söktüğüm uzun floresanla oynarken aklıma ışın kılıcı fikri geldi.Bunu renk renk yapalım dedim.Lucas çok sevindi,beni alnımdan öptü.İlk Cast'a beni yazdı,çok mutluydum.Karakterimin adı Shlomo Cheapwalker idi...Yahudi asıllı bir ışın kılıcı üstadıydım. Rolüme günlerce çalıştım,yüzlerce floresanı kırdım.Ve set günü gelip çattığında yaşadığım o korku,şok hala tüylerimi diken diken eder.Kıyafetimi giymiş,motor denmesini beklerken,gördüğüm yaratık ile motorum bozuldu.Kıllı biri,yaklaşık 2 metre boyunda ve geyirir gibi konuşuyordu.Lucas köpeklerden korktuğumu bile bile Chewbacca diye bir karakter yarattı.Han Solo'nun yalakası kıllı bir tipti.Kendimi soyunma odama kitledim.Ya o ya ben dedim,cevabı 5 saat bekledim.gelmeyince odadan çıktım,filmi çoktan çekmeye başlamışlar,Yerime Luke Skywalker diye ezik artı silik bir karakter eklemişlerdi.Kırılmıştım.O kıllı yaratık hayallerimi söndürmüştü.Los Angeles belediyesini aradım ve garip bir yaratığın setlerde dolaştığını ihbar ettim.Beni takan olmadı.Bir setten daha boynu bükük,kalbi kırık ayrılmıştım.Chewbacca...senden tiksiniyorum.Tiksinçsin sen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder