23 Mayıs 2009 Cumartesi

Night Rider...Knight diil!


80'li yılları kasıp kavurmuştu Kitt...her genç gibi bende bunun hayalini kuruyordum.O zaman Michael olma teklifi bana gelmişti ilk.Çok şansız bir dönemimdeydim,ehliyetime aşırı alkolden(yemin ederim 2 Efes içtim) el koymuşlardı. Yapımcının şartlarından biride B tipi sürücü ehliyetiydi,fizik desen kuantum,kimya desen organik kimyaydı. Ehliyetim olmamasından dolayı rolü kaçırdım avucumun içinden.Rolü David Hasselhoff'a verdiler.Ama ben bunun altında kalamazdım ve o dönemde bende başka bir TV şovu yapmak istedim. Geceyarıları olan bu şovumun adı Night Rider idi...Yani gece sürücüsü,ne ehliyete ne ruhsata gerek vardı. Rating patlaması oldu...Genelde izleyici profili 50 yaş üstü kadınlar ve Gay'ler idi...Hedef kitleme ulaşamadığımdan bıraktım ama hala hayranlarımdan bir sürü E-Mail alıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder