27 Mayıs 2009 Çarşamba

Osama 1000 Ladin Ağacı Bağışladı...



İnsanları asla ırk,mezhep,dil,terörist,materyalist,klostrofobik...olarak ayırmam.İnsan benim için insandır...Her telden dilden arkadaşım var:''Naber Çip'' diyen herkese kapım açık ama yol geçen hanı cinsinden değil. Neden bunları anlattım,11 Eylül'den sonra hedef adam durumuna gelen eski arkadaşım Osama'nın aslında ne kadar pastoral bir adam olduğundan bahsedecektim. Kendisi gizliden İstanbul'a geldi,biraz fazla esmerleştiği için tanınmadı ama beraberce İstinye parkta gezdik,Nero da kahve içtik.Ve her gelen yabancı ünlü gibi İstanbul'a hayran kaldı.Özellikle İş Kulelerine saatlerce baktı,sarığına vurdum:''Aklından bile geçirme dedim'' Ve Belgrad Ormanına adı gibi 1000 Ladin ağacı bağışladı...Dedim gibi Pastoral çocuk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder