25 Mayıs 2009 Pazartesi

Cannes Revan içinde kaldım...



Bir Cannes film festivali daha bitti...Ama bende bittim.Her sene aynı yüzler,aynı tiplerden sıkılmıştım.Bu sene farklı bişeyler yapayım dedim...Ve sahile gittim.Özel tasarım mayom ile birlikte.Ünlü bir modacıya diktirdim.Ve sahilde gezdim.Yanlız yanlış sahilde gezmişim,meğerse o sahil Gay'lere tahsis edilmiş 1 sahildi.Bayağı talibim çıktı,hatta 2-3 tane evlilik teklifi aldım.Kaçarken yolda Tarantinoyu gördüm,limuzinin camını açmış...''Hey...Çip the man!'' diye bağırdı. Arabasının yanına yaklaştım:''Quentin,mal mısın,alsana beni arabana dedim!'' Almadı...Rezervuar Köpeklerinde son anda caydığım için hala bana kırgınmış...Neyse ben gene şovumu yaptım,Calvin Klein bana modeli olmam için teklifte bulundu.Olurum herhalde,onu severim harbi çocuktur...Gerçi kızı ile 1 ilişki yaşamıştım,boxerımda babasının ismi yazdığından aramızda bişey geçmemişti,baba diye çığlık atıp beni terk etmişti...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder