29 Mayıs 2009 Cuma

Brad Pitt ve Çip Buluşması...


Bizim TV lerde bir moda vardır:Yaz Dizileri...Millet yazıyor ama durmadanda yayından kaldırılıyor be.Bırakalım geyiği,hep yaza dizi çekerler.Yazlık ortamlar,ambianslar.Bu sene gene aynı furyanın olacağı kesin.Bir sabah cebim çaldı:''Çip acil buraya gel.'' Geldim. Herkeste bir heyecan bir heyecan.''Nedir abi,getirdiniz beni?'' Birden o heyecan yerini korkuya bıraktı.Ve yapımcı beni oturttu,önce 1 kaşık passiflora verip sakinleşmemi rica etti.1 kaşık asla kesmez beni,ben şişeyi içtim.''Daha yok mu?'' dedim ama adam oralı olmadı. Konuşmaya devam etti:''İçeride odamda biri var,seni bu yaz çekilecek bir dizide onunla oynatmak istiyoruz.İnanılmaz bir ikili olacağınıza eminim.'' Bende heyecanlandım,ayaklandım.Odadakini görmek istiyordum.Kalktım ve odaya gittim,kapıyı açar açmaz karşımdaydı:''Hi Cheap!'' soğuk bir selamlamayla ayağa kalktı Brad.Oscar ödüllerinde Angelina'nın beni evlat edinme isteğiyle başlayan tartışma,nerdeyse yumruklaşmaya gidiyordu. Ama passiflora beni benden çoktan almıştı.Tokalaştık.Brad çok sıcaktı beni yanaklarımdan öptü. Ve proje açıklanmaya başladı. Hafif Miami Vice tadında,yazlık bölgede geçecek bir polisiye dizi dendi. Güzel geldi. Dizinin adı pek hoşuma gitmedi :''Burası Türkbükü,izinsiz yakılmaz Barbekü'' ismi uzun geldi.Sıkıntı değil çalışır dendi.Buna göre dizi Türkbükünde geçecek,Brad ve ben burada gelişen olayların takipçisi olacaz:jetskiden düşenlere el uzatma, 18 yaşından küçüklere içki satılmasını engelleme,paparazzileri koruma,sokakta midye satanları denetleme...vs..vs... Bu dizi tutar dedim ayağa kalkmamla sızmam bir olmuş.O kadar passiflora içersem olacağı buydu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder