28 Mayıs 2009 Perşembe

Ve Issız Adam'ın Gerçek Yüzü...


Daha evvel size Yüzüğü Kaybettikten sonraki hal-i ruhiyesini anlatmıştım Alper'in...Günlerce yemedi içmedi...Odasına kapandı,restaurantında yumurta kırıp menemen bile yapamayacak kadar acizdi. Sonunda ona 1-2 Tokat attım,aklı fikri yüzükteydi. Yüzüğü aldığımız yerden aynısını yaptırdım.Ve bir akşam evine gittim,elimde yüzük:''Bak Issız,bu yüzüğü adli tıptan geri verdiler.Bu sana ait...'' Yüzüğü elimden aldı..''My precious...'' Olan o anda oldu,beni evden kapı dışarı etti.TT Net'in kampanyasından faydalanıp eve sınırsız internet bağlattı.Ve Chat ortamıyla bir sürü kadınla tanıştı.Yüzlerce kişinin evine girip çıktı. Gittiği bir evde Böbrek Çetesinin kurbanı olup,1 böbreğini kaptırdı.''1 tane daha var nasıl olsa.'' deyip. Hayatına devam etti,zayıfladı,fiziksel görünümü korkunç bir hal aldı...Sigara alacak parası yoktu,evde sadece babasından kalma pikap vardı ve birkaç adet plak. Onları sokakta satarken zabıtaya yakalandı.Beni en son oradan aradı:''Çip,lütfen kurtar beni!'' O sırada kuzey kutbunda Penguenlerle yakalamaç oynadığımdan gelmem imkansızdı.Ona sadece şunu söyledim:''Bak Issız donmak üzeresin ama uykun yok,yanında Penguenler var,oyun oyna onlarla.Hayat ne güzel.Dilerimki mutlu ol,ben olmasam bile hayat gülsün sana Issız.Neyse kontörüm bitiyor.Bye'' Telefonu kapadım,içim cız etti ya.Bi arayıp sorsam mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder