21 Mayıs 2009 Perşembe

''Heder Oldum Aşkına'' şarkısı benim!!!!


Hayatıma çok kişi girdi,aktrist,modelist,narsist...ama biri girdi ki beni ciddi anlamda g..t gibi öyle bıraktı. İngiltere de bir Pub'ta tanışmıştım Heather Graham ile. Güzel günler yaşadık,ona Buckingham Sarayını alacağım dediğimde benimle günlerce toschak geçti ve ben en sonunda ona kapıyı gösterdim,gururum ağır bastı.Ve kötü günler yaşadım,çiçek pasajında içerken yanıma parlak,ebidik gübidik bir genç yanaştı.Merhaba siz Çip'misiniz dedi. Evet,sen kimsin koçum diye sordum.Yusuf Güney benim adım,sanatçıyım dedi.Aferin dedim ve içmeye devam ettim.Kendime yakın gördüm Yusufu,Heather'i anlatmaya başladım,en sonunda ''Heder oldum aşkına Heather'' deyip kafamı masaya vurdum,kaldırdığımda Yusuf yok olmuştu,masa altında bile yoktu.Ve birkaç gün evvel bir baktım şarkısını yapmış:''Heder oldum aşkına bilerek'' Çok sinirlendim,ama ben bunun peşini bırakmam,hakkımı aricam...

1 yorum:

  1. suleymanodabas21 Mayıs 2009 01:23

    çiçek pasajına gelirken de üzerinde jean pantolon, t-short ve mont var mıydı? aman tanrım:)))

    YanıtlaSil