25 Mayıs 2009 Pazartesi

Cim cim cim dal dal dal...Mustafa Sandal...


Mustafa,biliyorsun sana hala kızgınım.Aldığım arabayı şarkı yapıp milyon dolarlar kazanmanı hala hazmedemedim. Sonra gelmiş''Çip,naber baba?'' diye selam veriyorsun.Olgunluk bende kalsın.Ya kaç zamandır seni reklamlarda izliyorum,yok Madonna'nın sarayı,yok bilmem neyin jeti...Atmasyoncu bir kılıktasın. Sen komik olduğunu sanıyorsun ama çok kötü.2-5 yaş arası çocuklar gülüyor bunlara artık. Hele hele Al paçino ver paçino zurnanın son deliğiydi benim için...Hemen BBC ye mail attım.Kaldırılan çocuk programı Teletubbies'in tekrar çekilmesi için. Seni de sarı teletubbies olarak düşündüm,hem onun adı da LALA,senin şarkıların gibi...bence incredible felan olur.Ne dersin Musti? Arada akşama dürüm yapacam ,yeşillikte koyacam sana...(Al Pacino bunu dememi istedi,sen mesajı anlarmışın...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder