20 Mayıs 2009 Çarşamba

RYbak ,bana bir BAK ..Şerefe Canım...


Bugünden sonra tanışacaksınız ''ÇİP'' ile...Çip kimdir,nedir,ne değildir? Aslında ÇİP çok şeydir.Binlerce yıldır gezip,tozan ve tarihte kalmış soru işaretlerini cevaplayan bilge bir kişiliktir.İleride bunu göreceksiniz.Şimdi ise kendisi Rusya'dan bildiriyor:
Salutasyon herkese,nasılsınız? Ayağımın tozu ile Rusya da örovizyondan geldim. gayet güzel geçti,çok yönlü,pardon çok güzel ikili,üçlü ilişkiler kurdum ve geldim. Oradaki kankam Alexandre Rybak idi.yanına gelip hey Alexandre s..k sallandır dediğimde,karşılıklı kopuşumuz dostluğumuzu tetikledi. Sohbet muhabbeti ilerledikçe ilerledi,birinci olduktan sonra da ilk benimle paylaştı sağolsun. Bizde rahat sohbet edeceğimiz bir yere gittik. Zaten ne kadar rahat olduğumuz sanırım belli oluyor.(Bknz Resim,kırmızı donlu benim arada.) Şarkısından bahsettik uzun uzun,Türk insanları hakkında konuştuk.Uğur Dündar'ın söylediklerini söylediğimde kırıldı ve ağladı.Onu teselli etmek için keman çalmak zorunda kaldım.hayatımda ilk kemanı 14 yaşında kamil abinin mağazasından çalıp,anında tutuklanmıştım zaten.Neyse,kemanın teli kopuktu performans sırasında farkındaysanız,onu ben kopardım uğur olsun diye,öyle şeylere inanırmış Rybak...havadan sudan baya sohbet ettik,Hadisenin komşuları olmasa Norveçten bi pok olmaz sözü üzerine konuştuk,baymaya başladığım an hemen lafı soktum:Rybak,bana bak,bizim 1 atasözümüz var,Ev alma komşu al derler...O sırada Alexandre 4. Kadehini bitirdiğinde hafif çakırlaşmaya başladı.peri masalı üzerine konuşamadık ama ben ona uyuması için istanbul masalını anlattım...yakında istanbula gelecek,Reina,Boğaz da gezip,merhaba Tilevole diyip geri dönecek...Harbi delikanlı çocuk ben sevdim,neyse yakında görüşecez zaten...Bizuuuuu herkese

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder