30 Mayıs 2009 Cumartesi

Formula 1 beni hiç kesmedi...



Ecclestone bana araba yarışını fikrinden bahsettiğinde açıkçası pek heyecan duymamıştım. Sonuçta hıza ve gaza hep karşı biriydim.Agresif biri olduğundan hemen sesini yükseltti:''Karanlık için ağıt yakacağına,aydınlık için bir mum yak'' dedi. Tokat gibi bir laftı,3 gün kendime gelemedim.Mum yakmam lazımdı,önce Telli baba Türbesinde,ardından Ayasofyada yaktım.Ama gene bişey bulamamıştım.Eccy ile randevuma gergin gittim. Oturduk,Espressoları duble olma kaydıyla söyledik. Kısa bir sessizliğin ardından bana döndü:''Eeee,formülü buldun mu?'' O sıralarda latince dersi alıyordum ve mutlaka bişeyler uydurmam lazımdı:''Formula esta...'' dedim ve durdum,şimşek çaktı.Yağmur başladı içeriye girdik.Ve o süre zarfında ben herşeyi düşündüm:''Formula isminde bir yarış olacak bu?'' Hmmm dedikten sonra,devam et dedi,atış serbest dedim kendi kendime:''Şimdi bu ismin önce patentini al,ama yanına da 1 ekle,yani Formula 1 yap.Arabalarda böle estetik şeyler olsun,her takımın bir adı,markalar sıralaması...'' Ani bir refklesle ayağa kalktı,beni anlımdan öptü:''Büyük adamsın Çip'' dedi. Birkaç gün sonra aradı beni ve benimde katılmamı istedi,ehliyetimi kaptırdığımı mazeret gösterdim ama yeterli olmadı. Yarış cıvıl cıvıldı,kendi pit-stop takımımı alıp gelmiştim,Eccy yanıma geldi,önce başarılar diledi,ardından teşekkür etti. Arabaya bindim ve yarış başladı,araba manyak uçuyordu,ben rakiplerime tur bindirmiştim. Sağ lastiğim biraz inmişti sanki hemen Pit'e girdim. Arabadan indim :''Çip,tavşan kanı...yeni demledim.'' diye yanıma yaklaştı Eşref abi.''Baba açık olsun ama dedim.'' Ekibim çalışıyordu,ağzında sigara ile Cevat geldi:''Sıkıntı ne?'' lastiği gösterdim.2 kişi sökmeye başladılar,çayım gelmişti,Eşref abi yanında bir tabak getirdi:'' İstediğin gibi çift kaşerli,domatessiz...'' Acıkmıştım,eyvallah Eşref abi dedim. Tostumu yedim,sigaramı içtim.Tuvaletten geri geldiğimde adamın biri elinde Beşiktaş bayrağı sallıyordu,ne alaka dedim. Yarış bitti dediler,çok sinirlenmiştim.Eccy'nin yanına gittim,2 salak aralarında şampanya patlatıyordu,üzerime birkaç damla gelince onların üzerine yürüdüm. Eccy beni ordan uzaklaştırdı,pit-stop ta 1,5 saat kaldığımı,orada zaman kaybettiğimi söyledi. Çok sinirlendim,insanız ,ihtiyaç gidermek yasak mı diyerek oradan sinirli bir şekilde uzaklaştım,geriye döndüm ve bağırdım:''Formula 1 artık benim için bitmiştir.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder