27 Mayıs 2009 Çarşamba

Issız Adam'ın Şifresini Çip Çözdü...



Güzel yemekler yapıyordu Alper.Özellikle Macar Gulaşı tek kelime ile muazzamdı. Neyse o zamanlar bir kıza aşıktı Alper,kız için ölüp bitiyordu.Bir akşam mekanında yemek yiyorduk,makara ile başladık geceye ardından makarna ile devam ettik.''Çip,manyak seviyorum ya!'' dedi.Lan manyak o zaman evlen dedim. Aklına yattı.Kapalıçarşıya yüzük almaya gittik,çok güzel bir tane beğendik,satın aldık.Akşama Dilara'ya süpriz yapacaktı. Kendi restaurantını kapattı,benide garson gibi giydirdi...Şampanya kadehine yüzüğü koymamı istedi.Çok klasik oğlum,daha orjinal bişeyler bulalım dedim.O diretti,dinletemedim...Kadehleri sofraya bıraktım,kısa bir süre sonra öksürük sesleri ve yardım feryatları:''Çiiiiippppp çabukkk!'' koşarak gittim.Dilara yüzüğü yuttu,ben sana demiştim oğlum dedim.Abi yalvarıyorum kurtar. Filmlerden gördüğüm birkaç işlemi yaptım ama çok geçti,Dilara Allah'ın rahmetine kavuşmuştu.Yüzük 12 parmak bağırsağında takılıydı artık...Günlerce ''My Precious'' diye si nir krizleri geçirdi.Ama Alper'im yüzüğü taktırmayı başarmıştı...Ona ne olduysa o günden sonra oldu...Yazık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder