29 Mayıs 2009 Cuma

Blair Witch Cadusunu yakaladım...



Yıllardır çoluk-çocuk,bebe-dede hiçkimseyi uyutmayan Blairwitch cadısını yakaladım.Bunun bana nasip olması benim için apayrı 1 mutluluk.Derler ya gökte ararken yerde buldum diye,ben aramadan buldum.Öyle düşeş geldi...WonDOr Woman benden süpürge istedi bir sabah...apar topar bir süpürgeci arıyordum. Neyse içeri girdim,önce çay ısmarladılar,birde aç karnıma içtim,benim tansyon eksilerde...içeride bir kadın var süpürgelere nasıl bakıyor,sanki ev alıyor,kulak kabarttım,abes soruların ardı arkası gelmiyordu:''Kaç sene garantisi var,en fazla ne kadar yüksekliğe kadar çıkar,yedek parçası var mıdır? Güneş ışıklarından etkilenir mi?'' Bu soruların amacı belliydi,kadın bunu uçmak için kullanacaktı. Hemen telefona sarıldım,çünkü telefonumu gerçekten çok severdim. Aradım,kısık sesle konuşuyordum:'' Komserim,ben Blairwitch cadısını teşhis ettim.Hemen gelin tutuklayın...'' Karşımdaki adam beni pek takmadı:'' Bende Böyük Eskender ile pişpirik oynuyorum,bitsin gelirim...lan benle t..şak mı geçiyorsun!'' hemen telefonu kapadım ve elime aldığım faraş ile Cadı'nın arkasından yanaşıp,saçlarını yelledim...ve ensesine patlattım.Tahmin ettiğim gibi yere yığıldı,ensesinde ki BW dövmesi kimliğini açığa çıkarıyordu. Kahraman olmak istemedim,nalburdan aldığım koli bantlarıyla onu sarıp,Sarıyer Emniyetinin kapısına bıraktım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder