22 Mayıs 2009 Cuma

J.J.Abrams'ın ayıbı,Sinemanın kayıbı...


Geçen sene Oscarlarda ABD deydim...Bir sürü kişi ile hasret giderdim.Hatta Angelina yanıma gelip beni evlat edinmek istedi,tersledim kadını.Brad ile de elektrikli saatler yaşadık,sonunda sinirlenmiştim ben,BenJamin Button oldun bir tarafın kalktı dedim,Spielberg aramıza girdi ve su dökerek ayırdı bizi.Yanıma J.J geldi.Çoğu kişi tanımaz ama LOST un yaratıcısıdır J.J...Sohbet sohbeti açtı,ben Lost'un sonu nasıl bitecek diye tahminimi söyledim, şaşırdı...Sen yokmusun demekle yetindi.Sonra ona dedimki,ya J.J biz Star Trek ile büyüdük.Atılgan ile,tekrar çeksene ya. Bir anda yüzünde öyle bir heyecan belirdiki,ben bile heyecanlandım.Çip,sen inanılmazsın dedi,dile benden ne dilersen diye sordu.Cevabım hazırdı,Mr.Spock olurum...J.J Güldü,oldu bil dedi.Ben seni ararım diyip yanımdan ayrıldı,deneme çekimleri yaptık...Heyecandan gözüme uyku girmedi,birde ne göreyim,ben Obama'nın seçim kampanyası ile takılırken filmi çekmiş vizyona sokmuş.Çok sinirlendim,ama bu iş burda bitmez J.J...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder