27 Mayıs 2009 Çarşamba

006....Shlomo Cheapruth



Yıllardır herkes 007 der başka bişey demez. Aslında 007'e gelene kadar kimler geldi kimler geçti bilmez kimse.O zaman ben size anlatayım.006 bendim.005'in kuyuya düşüp ölmesinden sonra bayrağı devraldım.O bayrağı hala arabamın bagajında saklarım. 006 neden olmadı sorularına gelince,hepsini açıklayacağım.Dünya da 007'nin ne mal olduğunu anlasın.James ile yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Bu ajan sınavlarına onu ben hazırlıyordum.Kafası zor alıyordu,tepesine vura vura öğretiyordum ben.Arkadaş için çiğ tavuk yenir derdim ona.Sınavdan bir gece önce ispatla dedi.Ve ben ispatladım.Midem bozuldu,serum taktılar. Acildeydim bütün gece.Sınav'a girecek durumum yoktu.James yanıma geldi:''Çip,sen gerçekten büyük dostsun...Bana başarılar dile...'' şaşırmıştım:''Yanımda kalmayacak mısın James?'' o iğrenç kahkahasını attı:'' Sınavdaki en büyük rakibimi ekarte etmişim,girmezmiyim...Hahaha....hahahaha(ses artar)'' kapıyı vurdu çıktı.ben hasta yatağımdan doğruldum,1-2 adım attıktan sonra yerdeydim.Hain Bond beni sırtımdan bıçakladı,sınavı kazandı.Gerisini zaten biliyorsunuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder